keesenriaonderweg.reismee.nl

Spanje ???

Wij zijn de warme zomer aardig doorgekomen ,we houden ons rustig als het zo warm is . Veel doen was toch niet mogelijk , ik (Ria ) zit met een nieuwe heup op de bank. Inmiddels gaat het een stuk beter en loop ik zonder krukken .( SPANJE ) of we in Oktober naar Spanje gaan ligt niet alleen aan mijn heup maar ook aan de auto , we hebben een nieuwe gekocht en die komt hopelijk in Oktober. Niet zo goed gepland maar anders moeten wij er een jaar op wachten , wel erg lang . Dus Spanje is nog even een vraagteken , maar als het niet kan in Oktober dan misschien wel in November .

Jan en Tonnie Huggers

Niet zo leuk allemaal, maar wat in het vat zit verzuurt niet volgens een oud spreekwoord.

Gerri

Hallo Ria en Kees
Wat fijn dat jullie toch plannen maken om te overwinteren in Spanje.
Het zit bij ons in de planning om weer in Januari en Februari te gaan.
Toen wij afgelopen maart terug kwamen kregen we geweldig nieuws dat onze dochter zwanger is, dus dat was leuk thuis komen, inmiddels is het bijna zover en is ze 24 oktober uitgerekend.
Dus daar kijken we naar uit.
Wij wensen jou sterkte met je nieuwe heup ( straks loop je weer als een kievit)?
En dat jullie nieuwe auto op tijd komt zodat jullie ook plannen kunnen gaan maken.
Groetjes en wie weet zien we jullie in Spanje

Gerri en Dick

Gerri en dick

Hallo Kees en Ria,
Zijn benieuwd of jullie nog richting Spanje zijn gegaan en of het goed gaat met je nieuwe heup en of de nieuwe auto op tijd is gekomen.

Groetjes gerri en dick