keesenriaonderweg.reismee.nl

Hollandsweer

Af en toe hebben we echt Hollandsweer maar dan warmer , wind grijs en een druppel maar toch  ook veel zon  . De nachten worden kouder maar dat slaapt dan weer veel lekkerder . Ondanks het afwisselende weer  zijn we toch veel buiten  te vinden  , voor onze caravan is het goed toeven . alle bomen op de camping zijn weer gesnoeid  ( de bomen met blad is wel mooi ) maar nu is het lekker open en veel zon op onze plek . We genieten op ons plekje met veel koffie , veel lezen , lekker niksen , lekker eten en op zijn tijd een borrel . Koken op de camping is altijd leuk , om 4 uur maken wij een lekker soepje  ( vandaag bloemkoolsoep ) en doen wij de voorbreidingen voor later  zoals aardappeltjes in de airfryer  vlees of vis daarbij en sla uit Spanje  de lekkerste sla die er is  ,ook vaak een oven schotel die we dan om een uur of 6 in de oven schuiven , de afwas doe ik s' morgens  in de zon buiten dan kan ik lekker spatteren . We genieten hier van de rust en de stilte .

Cor en Truus Schenk

Bedankt voor jullie (luie) vakantie bericht...! Mooi dat jullie het naar de zin hebben. Hier is het ook afwisselend weer maar dan rond de zes graden. Vandaag zon en morgen is de voorspelling regen,dus....
Gisteren hebben we met het koor Ceciliafeest gevierd en zijn we naar het Klokkenmuseum geweest in Asten wat geheel gerenoveerd is en er prachtig uitziet. Kregen daar uitleg door 'n paar mannen wat zij goed vertelden,over de natuur en het ontstaan van de klokken. Bij de koffie konden we dan nog lekker napraten.
Daarna naar het centrum van Asten waar we een geweldig diner kregen. Iedereen had er van genoten.
De voorzitter deed zijn jaarlijkse "zegje" op zijn manier en Hans Keij heeft Jan weer in het zonnetje gezet i.v.m. zijn 60 jaar jubileum in de muziek.Alles bij elkaar een fijn happening op deze dag.

Met de Kerstmis zijn we weer druk met diverse uitvoeringen,o.a. gezamenlijk concert op 22 dec.
Zoe nu weten jullie weer het e.e.a. en wensen jullie ook een fijn verblijf toe.
Groeten van Truus en Cor.