keesenriaonderweg.reismee.nl

Koud

Nephi is een klein stadje onderweg naar Salt Lake City . Na een prachtige rijdag , (overal binnendoor op mooie wegen  ) rijden wij langs kleine dorpjes met veel vergane glorie, en ook door mooie groene Canyon's,  en zo stoppen wij dan in Nephi . Het zijn 2 nachten geworden  , s'morgens was het slecht weer , het had die nacht zelfs wat gesneeuwd  . Koud was het ook  - 4 graden en dan is het koud in de auto . Gelukkig hebben wij een heerlijk warm dons dekbed tot onze beschikking . Kees heeft snachts zijn muts opgezet vanwege een koud hoofd , ik heb er maar geen foto van gemaakt zo elegant zag het er niet uit  . Vandaag zijn we in Salt Lake City aangekomen , eerst eens goed boodschappen doen , toen de camper gewassen ( was wel nodig ) en op de camping een flinke was gedraaid . Nu is alles weer schoon, dus morgen gaan wij de stad in .

Cor,

Zoek de zon op dat is zo fijn..... Fijne vakantie toegewenst. Het is hier heel wisselend weer maar niet echt koud, Afgelopen woensdag zelfs 30 graden, maar dat was maar een dag nu is het weer 16 tot 18 graden. Zonnetje en af en toe een buitje. En ga nu maar lekker boodschappen doen..... Veel geluk en plezier op reis gewenst. GROETEN van Truus en Cor.

Laat een reactie achter op deze verhaal!